یزدفردا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز فعالیت بیش از ۳۰۰۰ معلم جدیدالاستخدام در استان کرمان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: رضا رضایی امروز ۲۷ شهریورماه در نشست تخصصی با تعدادی از نو معلمان استان کرمان با اشاره به نقش موثر معلمان به ویژه معلمان جدید الاستخدام در ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با بیان اینکه مدرسه اساسی‌ترین بستر، مهم‌ترین و تأثیرگذار ترین فضای تربیتی برای دانش آموزان است اظهار کرد: پرورش بر آموزش مقدم است و به واقع آموزش منشعب از پرورش خوب است.

به گفته رضایی، عامل اصلی در نظام تربیتی، نیروی انسانی است که با دارا بودن تخصص و تعهد لازم، نقش محوری در تربیت صحیح دانش ‌آموزان را رهبری کرده و بازوی اصلی در پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های کلان آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی مهمترین برنامه آموزش و پرورش استان در پروژه مهر است گفت: در استان کرمان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در روز اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

رضایی با اشاره به استخدام بیش از ۸ هزار فرهنگی در سه سال اخیر افزود: در سال تحصیلی جدید بیش از ۳ هزار فرهنگی جدید الاستخدام آغاز به کار خواهند کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا